Thursday, May 16, 2013

Keras.

Ya Allah beratnya dugaan yg kau beri kepadaku,sungguh berat ujianmu...
Kadang rasa mcm nak kol ibu,nak balik jumpe ibu,nak mengadu dgn ibu...
Tapi tak boleh,aku xnak nanti ibu bersangka buruk pada dia,
Aku xnak nanti ibu marah dia...
Air mata ini xpernah berhenti mengalir untuk dia,kenapa aku lemah?
Ya Allah! Kau kuatkan diriku untuk menghadapi ujian dariMu ini,
Kau berikanlah aku kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi semua ini...
Kerasnya hati dia Ya Allah!!! Mengapa begitu?
Kau lembutkan lah hati dia Ya Allah!!!
Aku mahu dia Ya Allah,dia yg aku kenal dulu...
Bukan dia yg keras hati seperti sekarang...


 ps:Sesungguhnya aku sedar bahawa sejak dari mula lagi hanya aku yg melebih-lebih,hanya aku yg perasan sendiri,hanya aku yg serius,hanya aku yg meletakkan harapan yg tinggi,dan hanya aku seorang yg berharap...

No comments:

Post a Comment