Monday, June 25, 2012

Hanya kamu.

Awak,awak,awak...
Xsangka kite boley jadi sampai mcm nie.
Rase mcm bermimpi pun ade.
Daa tertulis takdir dari-NYA mcm nie,syukur sangat.
So lepas nie,sy kena hargai dan jage awk baek-baek.
Terima kasih Ya Allah!

Awak yg paling SPECIAL dlm hati sy :)

ps:xsabarnya...Cherating jom syg!!!

Saturday, June 23, 2012

Headache.

Not feeling well today!
Asal nak final jew,mula laa diri nie ngade-ngade rase nak demam.
Pening kepala sangat,rase mcm nak ketuk dgn hammer jew.
Badan panas,mcm nak berendam dalam kolam ais batu.

 ARGHHH~ 
I need to be strong,xboley layan sgt rase sakit nie.
Fokus fokus fokus! Final kowt!

Friday, June 22, 2012

Syukur.

-Thank God for this happy feeling-

Alhamdulillah.
Disaat ak rase sgt lemah,ak masih ade kawan-kawan,
Ak masih ade DIA yg sentiasa ade dengan ak,
Terima kasih Ya Allah,atas semua pemberianmu ini,
Syukur kehadratmu ILAHI


ps:I love you more and more... :)

Berpura.

Ketika keadaan mengharuskan untuk MENANGIS,
Xusah BERPURA,menangis laa...
Tidak semua air mata bererti LEMAH.


Ak xpenah rase seteruk mcm nie,carry mark ticketing sangat rendah.
Someone please push me from the MOUNTAIN!

ps:berpura-pura mcm mane sekali pun ak ok,sejujurnya ak xok...


Thursday, June 21, 2012

Sementara.

Thanz untk malam nie dear.
Event kejap jew kite luang mase bersama.
Tapi at least terubat sikit rase rindu sy kt awk.
Lepas nie lame lagi laa baru boley jmpe awk kan.
Sy tau sy kena sabar dan sy kena kuat!
Untuk SEMENTARA jew kan syg.
Ye,sy cube tau!!!

Dapat sekor penyu import dari Ganu,tq awk! :)

ps:Tuhan tolong jaga dia selalu untukku.


Tuesday, June 19, 2012

Its not fair!

Bila kita jadi baek,ade owg xsuka.
Bila kita jadi jahat pun ade owg mengata.
Bila kita jadi diri sendiri,ade owg meluat pulak.
Bila kita jadi owg laen,ade owg pandang slack.
Apa pun xboley?

Nasib laa diri nie xpandai nak menipu,untunglaa kowg yg dapat markah tinggi.
Tapi,ak xsalute laa sbb kowg MENIPU!

Monday, June 18, 2012

Shhh~


Kadang kala lebih baik DIAM daripada menjelaskan apa yg kita rasa,
kerana ia menyakitkan ketika mereka hanya,
MAMPU mendengar tetapi TAK mampu mengerti!!!

Friday, June 15, 2012

Bowling.

Hari nie adalah hari yg paling memenatkan,tp menggembirakan.
Karaoke dgn ain,maen bowling dengan classmate.
For the 1st time,ak dapat strike 4 kali.
Xpenah-penah OK seumur hidup maen bowling dapat strike..haha
Rase sgt puas hari nie,sbb terlepas sikit beban dalam diri.
Release tension namanya!!!


ps:kawan-kawan bowling lagi jom.haha

Thursday, June 14, 2012

Once again.

"Ya Allah,kau kuatkan laa hati ku untuk menghadapi semua dugaan yg kau beri ke atas diriku.Kau permudahkan hari-hari yg akan mendatang untuk aku tempuh.Kau berikan laa aku kekuatan itu kembali,bimbing laa diriku dari rase lemah dari terjatuh.Dan aku mohon kau lindungi laa dirinya dari sebarang kecelakaan,kemudaratan kerana aku sayang dia Ya Allah!"

ps:please be strong tomorrow ika.

Wednesday, June 13, 2012

Syabas.

 "Kadang-kadang Allah bg kesusahan pada kite adalah 
untk mengetuk pintu hati kita supaya menoleh kepada-Nya"

Alhamdulillah,syabas kepada diri sendiri kerana telah berjaya menyiapkan beberape soalan quiz finance yg kne submit esok!
Thanz to Anep sbb teman ak kat Mcd td,klau xmmg xwat laa ak jawabnya.
Skrg kena stay up,study untk test finance pulak esok.
Go Go Chaiiyokk Ika

Tuesday, June 12, 2012

Makan Hati!

Currently at mcd s.18,teman farahin bukak pose.
Last-last kena tinggal jugak sbb dye kena g claz.
Arghh! Hati saket,hati sebak.
Makan hati dgn someone! Huh~
Esok ade test finance lak,acane nie??


Muke nk toyer jew..haha
K Bye!


I need YOU!

Bangun jew dari tidow badan panas sgt,demam xsurut-surut lg nie.
Terase xlarat nk g kelas ari nie,perot pun saket lg.
Da minum air kelapa,air cap badak pun still xkebah-kebah lg.
Arghhh! Sy rindu awk,i need YOU
Bile boley jmpe nie?? Ape pun xboley,BENCI!!!


ps:ya Allah,kau kuatkan laa hati hambamu ini.