Sunday, May 20, 2012

24 Mei.

Holaa :)

Ak juz nk review satu movie melayu nie,yg paling penting hero n heroin dye semestinya si sweet couple my lovely brother n sister. Selalu org akan cakap movie melayu nie membosankan,tp xsemua ok. Ikut citarasa masing-masing laa. Yang pasti ak da tersangat jatuh hati dgn movie romantik musikal komedi nie.

Aku Ada,Kau Ada???


Mule-mule dengar tajuk cerita nie,mcm kelakar pun ade. Sekali tengok hero n heroin dye terus excited gile. Haha! Gandingan yg sgt comel dan best gile. Sweet jew tengok dyeowg bila berganding. So,ape lg jot down in my calendar cerita nie MESTI n WAJIB tengok ok!

Dan skrg ak selalu sgt mainkan lagu Yana Samsudin & Shaheizy Sam-Begini Caranya.
Suke dengan bait-bait lirik lagu dye.



Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Aku percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

ps:ak suke part nie "Aku percaya pada naluri hatiku,
Yang nyata sudah ada depan mata.  
Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu,Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan" bermakna ^_^

No comments:

Post a Comment